Titulní obrázek


Automobilka Opel zvolila netradiční propagaci modelu Adam

Německá automobilka Opel začala propagovat miniauto Adam. Propagaci zvolila pomocí originálních a netradičních komiksů. Obrázky zachycují zákulisí vývoje vozu. Prostřednictvím kreseb také společnost oznamuje, že vůz Adam bude nabízen ve třech variantách.

Adam nebude nabízen v typických stupních výbavy, místo toho tu budou tři varianty, které Opel marketingově označuje jako „nálady.“ Ty se budou jmenovat Jam, Glam a Slam. První bude nekonvenční, „funky“ verze, druhá bude spíše elegantní a ta poslední bude hrát na sportovní notu. Zákazníci budou mít také širokou možnost individualizace – v nabídce bude například rozsáhlá paleta laků a doplňků.

Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.

Opel také hovoří o „množství designových triků,“ které vzhled auta přizpůsobí danému zákazníkovi. Tvary auta zatím automobilka neodhalila, podle dostupných informací mají vycházet z osm let starého konceptu Trixx. Název auta bude netradičně vyveden na C-sloupcích a ne na zádi, jak bývá zvykem. Samotné logo pak svým stylem poněkud připomíná dřívější font automobilky Audi.

Opel Adam se představí na autosalonu v Paříži. Vůz byl navržen hlavně pro městské prostředí, bude mít třídveřovou karoserii. Uvnitř modelu se plánuje místo pro čtyři osoby. Měřit by měl zhruba 3,7 metru. Výstavní premiéra Opelu Adam tedy proběhne na podzimním autosalonu v Paříži. První exempláře k zákazníkům zamíří na začátku roku 2013. Společnost plánuje výrobu až 100 tisíc modelů Adam ročně.