Opel plánuje rozšíření prodeje v Číně

Automobilka Opel v minulém roce prodala na čínském trhu jen 5.000 vozů. Ovšem také plánuje, že v budoucnu prodá o 25.000 automobilů více. Toto rozhodnutí nebude mít své výsledky samozřejmě hned.
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Počet prodaných Opelů v nejlidnatější zemi světa tak má postupně růst na 10, 20 a 30 tisíc kusů za rok. Tyto plány nejsou nijak nereálné nebo příliš ambiciózní. Vždyť jen koncern General Motors, spolu se svými zdejšími partnery během loňského roku v Číně prodal 2.547.171 nových vozů. Opel hledá také nové trhy, na které bude chtít v blízké době vstoupit. V hledáčku je Austrálie, severní Afrika, Jižní Amerika a Střední východ. Prodej vozů Opel na australském trhu má být zahájen ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku.
Vedle Číny pak chce rüsselsheimská automobilka posílit své aktivity v Izraeli, Rusku a Turecku. Německé odbory na vedení Opelu tlačí, aby hledalo možnosti, kam své automobily vyvážet. V současnosti je automobilka takřka výhradně závislá na evropském trhu, na kterém však prodeje klesají. Opel a sesterská značka Vauxhall sídlící ve Velké Británii v roce 2011 na evropských trzích (včetně Ruska a Turecka) prodaly zhruba 1,21 milionu aut.
Opel v prvním čtvrtletí letošního roku zaznamenal ztrátu 256 milionů dolarů (zhruba 4,9 miliardy korun). Šéf automobilky Karl-Friedrich Stracke odmítl, že by Opel spolu s Vauxhallem v posledních 10 letech vykázal ztrátu 14 miliard dolarů, jak některé média odhadovala. Toto číslo se totiž podle jeho slov týká evropské divize GM, která donedávna zahrnovala i dlouhodobě ztrátový Saab. Navíc je v tomto čísle započítána problémová továrna koncernu ve Štrasburku, která vyrábí přpovinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Počet prodaných Opelů v nejlidnatější zemi světa tak má postupně růst na 10, 20 a 30 tisíc kusů za rok. Tyto plány nejsou nijak nereálné nebo příliš ambiciózní. Vždyť jen koncern General Motors, spolu se svými zdejšími partnery během loňského roku v Číně prodal 2.547.171 nových vozů. Opel hledá také nové trhy, na které bude chtít v blízké době vstoupit. V hledáčku je Austrálie, severní Afrika, Jižní Amerika a Střední východ. Prodej vozů Opel na australském trhu má být zahájen ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku.
Vedle Číny pak chce rüsselsheimská automobilka posílit své aktivity v Izraeli, Rusku a Turecku. Německé odbory na vedení Opelu tlačí, aby hledalo možnosti, kam své automobily vyvážet. V současnosti je automobilka takřka výhradně závislá na evropském trhu, na kterém však prodeje klesají. Opel a sesterská značka Vauxhall sídlící ve Velké Británii v roce 2011 na evropských trzích (včetně Ruska a Turecka) prodaly zhruba 1,21 milionu aut.
Opel v prvním čtvrtletí letošního roku zaznamenal ztrátu 256 milionů dolarů (zhruba 4,9 miliardy korun). Šéf automobilky Karl-Friedrich Stracke odmítl, že by Opel spolu s Vauxhallem v posledních 10 letech vykázal ztrátu 14 miliard dolarů, jak některé média odhadovala. Toto číslo se totiž podle jeho slov týká evropské divize GM, která donedávna zahrnovala i dlouhodobě ztrátový Saab. Navíc je v tomto čísle započítána problémová továrna koncernu ve Štrasburku, která vyrábí převodovky.