Opel rozšiřuje svou nabídku o sportovní podvozek z OPC

Automobilka Opel nabízí sportovní podvozek z OPC. Dokonce i pro předokolky.
Přední zavěšení HiPerStrut, tedy moderní McPherson s oddělenou těhlicí. Toto řešení má menší příklon rejdové osy a menší poloměr rejdu, zlepšuje se tedy vedení kola v zatáčkách a potlačuje přenos hnacích sil přes kola do volantu.
Premiéru měl HiPerStrut v Insignii OPC. Letos na jaře při uvedení modelu Insignia BiTurbo Opel oznámil, že od léta nabídne stejné řešení za příplatek i pro verze vybavené pohonem 4x4 – tedy motory 2,0 CDTI/118 kW, 2,0 CDTI BiTurbo/143 kW, 2,0 Turbo/184 kW a 2,8 V6 Turbo/191 kW. Dynamické zavěšení předních kol je součástí balíčku Super Sport, společně se snížením podvozku o 10 mm, 355mm brzdami Brembo a 19palcovými koly.
Opel si za tento paket účtuje 50.000,- Kč. Nyní automobilka přichází s oznámením, že stejnou opci nabídne i pro pohon předních kol – konkrétně dieselový motor 2,0 CDTI/118 kW a benzinový 2,0 Turbo/162 kW. Nutným doplňkem jsou adaptivní tlumiče FlexRide.
Pokud si pořizujete nové vozidlo nezapomeňte na jeho pojištění. Pojištění vozidla se skládá se zákonného pojištění vozidla, tedy z povinného ručení a z havarijního pojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.
U výbavy Sport, stejně jako u pohonu všech kol bez rozdílu zvolené výbavy, dodávané standardně, jinak za příplatek 25 tisíc korun. Mimo Insignii se zavěšení HiPerStrut montuje standardně do všech verzí třídveřové Astry GTC, včetně vrcholného provedení Astra OPC.